Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

From for the EmpYre

Στα μικράτα μου τα κοριτσάκια φαντάζονταν τον εαυτό τους barbie, πριγκιποπούλες άντε και καμιά ευφάνταστη, νυφούλα, χωρίς ποτέ μετά να είναι νοικοκυρούλα. Όχι εγώ. Αλλά αυτοκράτειρα, αυτό μάλιστα, εδώ είμαστε. Μια αυτοκρατορία(Empire, from the Latin imperium (power, authority). Politically, an empire is a geographically extensive group of states and people groups) united and ruled by a monarch (emperor, empress)) κράτος ή σύνολο κρατών τα οποία υπάγονται στην εξουσία ενός αυτοκράτορα μιας αυτοκράτειρας, στην εξουσία μου. Μια αυτοκρατορία στα πόδια μου. Μια Κλεοπάτρα
Cleopatra by Elizabeth Taylor, 1963
Cleopatra by Elizabeth Taylor, 1963
Με το γατάκι μου
Claudette Colbert and cheetah
τα παπουτσάκια μου
 

Marie Antoinette, Louboutin
τα παιχνίδια μου
Police Verso(thumps down), Jean-Leon Gerome, 1872
Και βέβαια μην ξεχνάμε τους τόσους φίλους μου που πάντα προσέρχονται με μεγάλη ευχαρίστηση στα συμπόσια μου
The Roses of Heliogabalus, Alma Tadema, 1888
ευδιάθετοι και πρόθυμοι να μοιραστούν
Romans During the Decadence, Thomas Couture, 1847

Ξέρω για τι σας μιλάω είμαι η Μεσσαλίνα(χωρίς τον γάμο στα 15 και την δολοφονία γύρω στα 30).
Messalina, Keith Batten
Χωρίς ντροπές, χωρίς μετριοφροσύνες(τελευταία λόγια Νέρωνα, ''Qualis artifex pereo''-τι καλλιτέχνη ο κόσμος χάνει σε μένα-)και αμφιβολίες(Caligula ''Oderint dum metuant''-ας με μισούν, αρκεί να με φοβούνται-). Το ευχάριστο με τα μεγαλεία είναι, ότι είναι γελοία τόσο, όσο να σε απομονώνουν από την πραγματικότητα. Μέχρι την, ακριβώς γιαυτό απροσδόκητη(αυτονόητη) πτώση(στα 73 χρόνια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, υπήρξαν 23 αυτοκράτορες από τους οποίους 20 δολοφονημένοι).
Death of Cleopatra, Jean-Andre Rixens, 1874
Ashes to ashes, dust to dust ''Book of Common Prayer''
Series 1 Man = 1 Man by Thomas Hirschhorn
Πυρά( Latin pyra (pyre, funeral pile), from Ancient Greek πῦρ (pūr, fire), etymological twin to fire.
  1. A funeral pile; a combustible heap on which corpses are burned.
    • For nine long nights, through all the dusky air, The pyres thick flaming shot a dismal glare. - Homer Iliad, p. 31) φωτιά.





Zdistaw Beksinski

Pyre
The Pyre, Francisco de Goya, 1800

Pyre I, Pamela Caughey
Pyre and woman on Haunches, Kiki Smith, 2002
From for the empire
Από και για την αυτοκρατορία της πυράς.
Από την αυτοκρατορία στην πυρά και από την πυρά στην αυτοκρατορία, για προβοκάτσια.



 Υ.Γ. Οικονομική κρίση;;;(Quils mangent de la brioche)Ας φάνε παντεσπάνι (Marie Antoinette)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου