Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Γυμνή aka Naked . . .

Μ’ αρέσει να είμαι γυμνή. . . στο σπίτι μου. Τώρα πλέον που συγκατοικώ με την αδερφή μου δεν το κάνω και τόσο συχνά. Είναι κάτι που την φέρνει σε αμηχανία και δεν το θέλω. Η ίδια πιστεύει πως έχει να κάνει με το ότι νιώθω άνετα με το κορμί μου μιας και ως λεπτή και σχετικά γυμνασμένη το δικαιούμαι. Δεν ισχύει. Όσο άνετα νιώθω γυμνή άλλο τόσο αμήχανα νιώθω με το μαγιό. Το μαγιό δείχνει το κορμί μου αλλά κρύβει το φύλο μου. Το κορμί μου δεν με τρελαίνει αλλά με το φύλο μου είμαι πολύ συνδεδεμένη.Γυμνή είμαι στήθος, γοφοί, λεκάνη. Αυτή που μέσα της αν μπεις, μπορείς να κρυφτείς, να μετουσιωθείς. Είμαι η απόλαυση, η ηδονή, ο πόθος. Μυρωδιά, χρώμα, υφή, όλες οι αισθήσεις μαζί. Αισθήσεις σε εγρήγορση, κυρίαρχες. Αφέντρα και σκλάβα με τίποτα παραπανίσιο, τα πάντα.
    Σύμφωνα με την βίβλο, Γεννεσίς Γεν. 3,7 ΄΄και διηνοίχθησαν οι οφθαλμοί των δύο, και έγνωσαν ότι γυμνοί ήσαν, και έρραψαν φύλλα συκής και εποίησαν εαυτοίς περιζώματα.΄΄ πρώτη φορά νιώσαμε ντροπή ωσάν αντιληφθήκαμε την γύμνια μας. Από ‘κει και πέρα αυτό εξελίχθηκε ως προς την σεξουαλικότητα μας. Η γύμνια προκαλούσε ανάρμοστες σκέψεις και συνδυάστηκε με το σεξ. Σήμερα όμως το σεξ από κακόφημη δραστηριότητα μετατράπηκε σε υποχρεωτική. Στην αρχή δεν έπρεπε να σ’ αρέσει, ενώ τώρα αποκλείεται να μην σ’ αρέσει. Προς τι λοιπόν η ντροπή;;;
    Ήρθαν τα μέσα έξω. Η σημερινή γύμνια δεν έχει να κάνει με το κορμί αλλά με την απουσία. Την απουσία των ρούχων, τον φόβο για την απουσία της ιδιαιτερότητας μας, την προσωπικότητα μας. Χωρίς το ταγιέρ πως θα είμαι η γραμματέας; Χωρίς τα γυαλιά η διανοούμενη; Είμαι έξυπνη αρκετά; Αυτό όμως πως θα φανεί; Τι είμαι ένας κώλος; Μα ντροπή! Ενώ με το διάφανες παρεό έχω στυλ! Σεξαπίλ! Κάτι που ελκύει, γιατί αλλιώς . . .; Σέξι εσώρουχα, τακούνι τον ρόλο έτσι ξέρω πώς να τον παίξω. Το ΄χω δει! Το δείχνει και στην Τ.V.
    Εμένα όμως αυτά με φέρνουν σε αμηχανία. Κάποιοι άλλοι για μένα τα ‘χουν φανταστεί και δεν έχω ταυτιστεί. Προς το παρόν αισθάνομαι απλά γυναίκα είναι στην φύση μου και είμαι άνετα με τον ρόλο αυτό τον ΄΄απλοικό΄΄.     
Siri Seabed by Andrew Wyeth, 1967-1972
Overflow by Andrew Wyeth, 1969
Nude Torso by Brett Whiteley, 1976
Towards Sculpture 5 by Brett Whiteley, 1977
Woman in Bath by Brett Whiteley, 1964
Charcoal by Bill Jacklin
Desnudo Femenino by Egon Schiele, 1910
Desnuso Femenino by Egon Schiele, 1914
Danae by G. Klimt, 1907
Portrait of V. Motileva by Yuri Annenkov
Reclining Nude by Amedeo Modigliani, 1919
Etant Donnes 1 La Chute d'eau 2 Le G by Marcel Duchamp
Female Seated Nude by SAlvador Dali, 1960

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου